Al servei de les persones i
del territori
CERCA
Serveis
Àrea de Benestar
Àrea de Consum
Arxiu Comarcal de l'Alt Empordà (ACAE)
Cultura i Educació
Esports
Habitatge
Joventut
Medi ambient
Normalització lingüistica
Noves tecnologies
Presidència
Promoció Econòmica
Recursos Humans
Secretaria
Serveis econòmics
Serveis tècnics
Taulell d'anuncis
Turisme
Per Destinataris
Infancia
Adolescents
Joventut
Serveis de les dones
Serveis gent gran
Ajuntaments
Població en general
Escolars
Subscripció al butlletí
email
Administracions Públiques
Cercador:

Consell Comarcal
Totes les administracions
Impulsat per AOC
Estas a: Inici > Serveis > Promoció Econòmica > EMPRENEDORS.ES > Servei de Creació d’Empreses > Formació per emprenedors i emprenedores.

Formació per emprenedors i emprenedores

FINALITAT:
Formar als emprenedors i emprenedores en aspectes clau pel desenvolupament del seu projecte.
 
SEMINARIS FORMATIUS:
  
GENERACIÓ I VIABILITAT D'IDEES (3h.) L’objectiu ésdonar a resposta a preguntes com si “és viable la meva idea?” o com puc generarnoves idees per sortir de la crisi actual, per crear nous productes o fins itot per muntar una empresa. Els principals continguts d'aquesta acció formativasón: anàlisi intern i extern de la nostra empresa/idea; brainstorming, ideesinnovadores; estudi de mercat, viabilitat del projecte; el pla d'empresa ambbase a la nostra nova idea.
 
APRENENT A EMPENDRE (3h). Quan et planteges el repte deconvertir-te en emprenedor, estàs escollint una opció de viure que tindràrepercussions, no només en el terreny professional, sino també en el social ipersonal. Inicies un nou camí de desenvolupament personal, que es distancia dela teva preparació i experiència prèvia. Et caldrà posar en joc el criteripropi i desapendre constantment. Hauràs d’apendre a observar el teu entorn ambnous paradigmes, a discriminar i reconduir els factors que t’acosten a l’èxit iels factors que t’aboquen al fracàs. Poc a poc aniràs desenvolupant noveshabilitats i competències que t’hauran ajudat a convertir-te en un “emprenedor”.
 
COM POTENCIAR LA CREATIVITAT I LA INNOVACIÓ (3h). Una de lescompetències clau del bon emprenedor és la capacitat de generar i transformaridees innovadores. La creativitat i la innovació són elements imprescindiblesper iniciar un negoci i desenvolupar-ho. Amb aquest taller treballarem el compodem plantejr-hos preguntes, problemes, reptes i objectius que no hagin estatformulats. Com pdoem buscar i identificar noves oportunitats i com generarpropostes i solucions innovadores.
 
CAPACITAT DE NEGOCIACIÓ (3h.). Els principals contingutsd'aquesta acció formativa són: la negociació; negociació, desacord i conflicte;factors que intervenen en la negociació; tècniques de negociació; etapes de lanegociació.
 
ADREÇAT A:
Emprenedors i emprenedores que vulguin posar en marxa una empresa.
Empresaris i empresàries que es plantegin incorporar una nova línia de negoci.
 
CONDICIONS D'ACCÈS:
Gratuït, prèvia inscripció al telèfon 972.514.470 o al mail promocio@altemporda.org
Previst pels mesos de novembre i desembre. Si hi estàs interessat: FES LA INSCRIPCIÓ JA. Places limitades segons rigurosa data de sol.licitud.
 
 
 
 
 
 
 
 

Any:    Municipi: 

 
Informació:
Promoció Econòmica
Consell Comrcal de l'Alt Empordà
Telèfon 972.514.470.
Carrer Clerch i Nicolau, 4 de Figueres
Correu electrònic: promocio@altemporda.org
 
Lloc de prestació:
Observacions:
Pendent de programació. Es farà en funció del compromís de finançament que s'obtingui.
Documents relacionats:
Formularis de sol.licitud:
Mapa Web Mail @ Consell Comarcal de l'Alt Emporda © 2006 - Avís Legal - Produit per: Intercomgi