Descripció del projecte___________________________________________________________________________________________________________
Des del Servei d'Ocupació de Catalunya, el Departament d'Empresa i Ocupació, el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social i el Fons Social Europeu es financia el programa Treball i Formació amb l'objectiu de contractar persones aturades, prioritàriament a partir de 30 anys que hagin exhaurit la prestació i/o subsidi per desocupació.
La Normativa que regula el programa és l'ordre EMO/221/2014, de 21 de juliol EMO/318/2014, de 16 d'octubre.
En el Consell Comarcal de l'Alt Empordà s'han aprovat 10 contractes que compleixen els requisits anteriors i que s'anomenen d'experiència laboral, a més a més de 90 hores de formació professionalitzadora, i 1 contracte per a la coordinació i prospecció d'empreses.
Les persones contractades en la modalitat d'experiència laboral estan destinats en els següents Ajuntaments de la comarca:
Concretament:
Castelló d'Empúries: 2 agents cívics. Llançà 1: Auxiliar administrativa. Vilafant 1: peó jardiner. Sant Pere Pescador 1: Peó. Portbou 1: Peó. Peralada: Peó. Vilamalla 1: Peó. Saus Camallera Llampaies: Peó. Sant Pere Pescador 2: Auxiliar administrativa.
Entitats finançadores___________________________________________________________________________________________________________
El Servei d'Ocupació de Catalunya, el Departament de Treball, Empresa i Ocupació, el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social i el Fons Social Europeu.